Sunday, January 11, 2009

7-1-2009

Sebenar benar nye walau bunga yang dipetik dari tepi jalan akan membuat seorang wanita itu tersenyum gembira...lebih lebih lagi sekiranya dari orang yang mereka sayangi......
P/S: Ijan...ingat tak bunga ni....kita ambil masa ikut gi assignment kat Jasin.......hope you like the birthday present k....next time kita gi minum tau...i miss spending my weekends with you gi assignments........ Bunga dari Nana.....we had another santai session on 11-1-2009 and she gave me the flowers....sukanya hati ini.......kita sayang Nana juga k........thanks again k
Bunga-bunga ku di atas meja ruang tamu rumah ku.....the lily smells devine....
Basket of flowers from Saleem........chocolate nye dah di serbu oleh mereka mereka di ofis.....
Flowers from Dilla......so sweet kan....made me smile all through the day...even now bila i tengok the flowers at home i can't help but smile......

Woke up feeling really old.....if pasang candle atas cake mesti penuh satu kek and if nak kira dah kena pinjam jari tangan orang....Me pakai baju baru warna biru hadiah dari Dilla (gambar nye ada dalam blog kaseh)..its a habit of mine to pakai baju baru bila time hari jadi.....ia membuat i rasa best......
Birthday wishes comes from mak and abah, Ijan, Dilla, Sugus, Nana (Thanks for the roses) , Linda (thanks for the baju kurung kain kapas), Arief, Abg Man, Pumpkin ( anti wish that u are here to celebrate with me...thanks for the blog entry and the lovely picture we took long long time ago) .Abossa...Akak and the gang sang the birthday song in the morning......i was smiling ear to ear.......jangan lah ditanya umur ku k.....dah lanjut and almost expiring.........
The biggest surprise of the day was flowers from Dilla...lilies and roses and chocolates......made me really happy......thanks Dilla.....love it.....bunga dari orang jauh.......
Had lunch with Abossa and Puan Aniza of Aniza & Associates di Jakes....semuanye gara gara me told Abossa that me terasa nak makan salmon and "escargo"(my sister calls this siput taman)........yummie....
Received another basket of flowers from Saleem...pun ada chocolate.......habislah diet ku...
To all that remembered my Birthday and was not included in this entry please jangan marah k...
All in all the day was a delight...i am older but age is just a number.....i am young at heart and everyday getting wiser...ALLAH has been kind to me and my life has been blessed.....tahun ini adalah tahun perubahan for me...perubahan untuk menjadi yang lebih baik.a better daughter to my parents, adik yang lebih baik to my sibblings....a better friend to my friends, a more hardworking employee to my employer and most of all to be a better muslimah...so i can face my maker with no shame here and in my after life...Amin..

2 comments:

Asmadiana Alias said...

entah la nak cakap ape lagi dah...sebab suddenly macam banyak je entry....huhu...

tapi i bersyukur dapat kenal u...n rasanya i cakap pun dah banyak kali juga....i love u and always have...

(>.<)

*sedang blur ni pun sebenarnya....

caramel said...

Nana...tetiba je overflow of entry.........